Categorie: Preparate de post

Reteta publicata MARTI 17.03.2015 - 17:39

Vizualizari: 2046

Supa de Spanac si Linte

Lintea a devenit un aliment popular in randul vegetarienilor pentru ca este bogata in proteine si saraca in grasimi. Este o sursa importanta pentru vitaminele A, C, E, K si cele din grupul B dar si minerale, fibre, carbohidrati, acizi grasi Omega 3 si Omega 6 si aminoacizi, care apara si fortifica organismul, mai ales in cazul afectiunilor cardiovasculare sau problemelor cu nivelul de colesterol. Iar atunci cand o combinam cu spanacul, nu poate sa fie decat o explozie de sanatate. In general spanacul poate fi consumat crud sau preparat, in salate, mancaruri, supe crema sau tarte. Este recomandat mai ales in dietele de detoxifiere, in cele vegetariene, in cele de slabire, dar mai ales pentru o alimentatie sanatoasa. Puteti sa folositi spanac congelat, dar este bine sa profitam cat mai mult de cel proaspat, atunci cand il gasim. Nu stiu daca ati incercat pana acum, dar va asigur ca o supa de spanac si linte este absolut delicioasa. Usor de preparat, incorporeaza toate vitaminele si mineralele importante, de la fierul din spanac pana la proteinele din linte. Nu arata deloc spectaculos, si sunt sigura ca oricand o sa preferati o prajitura care arata apetisant, colorata, cu frisca sau ciocolata, dar eu personal fara sa clipesc o sa aleg o supa sanatoasa. Pentru reteta de supa de spanac si linte, eu am folosit linte fiarta, adica am lasat-o la inmuiat peste noapte, in multa apa, apoi am scurs-o si am fiert-o cam 35 de minute. Chiar daca nu vi se pare ca arata prea bine sau nu va plac prea mult legumele, eu zic sa incercati totusi aceasta mancare de spanac si linte, plina de fibre si vitamine.

Vezi reteta